Noutopiste Lauttasaari - Helsinki | Postitoimitus koko Suomeen | Asiakaspalvelu 044 700 7758 | info@liizi.fi

Usein kysytyt kysymykset

MISTÄ VOIN NOUTAA TUOTTEET?

Voit valita toimitustavaksi joko noudon Helsingin noutopisteestämme tai postitoimituksen. Helsingin noutopisteemme sijaitsee Lauttasaaressa osoitteessa Lauttasaarentie 40 ja on auki arkisin klo 10-18. Tuotteiden nouto onnistuu ensimmäisenä vuokrapäivänä klo 10-18.

Vaihtoehtoisesti voit valita toimituksen Postipakettina tai Postin kotiinkuljetuksena.

 

KUINKA PALJON TOIMITUS JA PALAUTUS MAKSAVAT?

Noutaessasi tuotteen noutopisteestämme, maksat ainoastaan tuotesivulla ilmoitetun vuokrahinnan.

Postitoimituksella toimitus- ja palautuskustannukset ovat yhteensä seuraavat:

  • Postipaketti - toimitus ja palautus Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin: toimitus ja palautus yhteensä 8€.
  • Postin kotiinkuljetus - toimitus ilmoitettuun osoitteeseen, palautus Postin toimipaikkaan: toimitus ja palautus yhteensä 20€.

 

MILLOIN VUOKRA-AIKA ALKAA JA MIHIN PÄÄTTYY?

Vuokra-aika alkaa ja päättyy valintasi mukaan. Alkamis- ja loppumispäiviä voivat olla kaikki arkipäivät. Vuokra-aika ei voi alkaa eikä päättyä lauantaina, sunnuntaina tai arkipyhänä.

Noutaessasi tuotteen itse noutopisteestämme on tuote noudettavissa ensimmäisenä vuokrapäivänä klo 10-18. Palautus tulee tehdä viimeistään viimeisenä vuokrapäivänä klo 18 mennessä.

Valitessasi toimitustavaksi postitoimituksen, tuote on noudettavissa Postin toimipaikasta tai se yritetään toimittaa sinulle ensimmäisen vuokrapäivän aikana. 

 

VOINKO NOUTAA TUOTTEEN ITSE TOIMIPAIKASTANNE? MISTÄ JA MILLOIN?

Kyllä. Vuokraamomme on auki arkisin klo 10-18. Vuokraamo sijaitsee Helsingin Lauttasaaressa osoitteessa Lauttasaarentie 40. Varaus tulee tehdä verkkopalvelussa ennen noutoa.

 

VOINKO PERUUTTAA VARAUKSENI?

Varaus tulee perua viimeistään neljä päivää ennen varauksen alkamista, mikäli toimitustavaksi on valittu Posti. Varaukset, joiden toimitustapa on nouto Liizin noutopisteestä tulee perua viimeistään kaksi päivää ennen varauksen alkamista. Ilmoita varauksen peruutuksesta sähköpostitse osoitteeseen info(at)liizi.fi. Mikäli peruutus on tehty myöhemmin, veloitamme varausmaksun, jonka suuruus on 50% vuokrahinnasta, kuitenkin vähintään 20€.

Esimerkki 1: varaus alkaa perjantaina, toimitustapa Posti. Ilmoita peruutuksesta sähköpostitse viimeistään maanantaina.

Esimerkki 2: varaus alkaa torstaina, nouto Liizin noutopisteestä. Ilmoita peruutuksesta sähköpostitse viimeistään tiistaina.

 

MIKSI VUOKRAAMINEN KANNATTAA?

Vuokraaminen on helppoa, edullista ja ympäristöystävällistä. Saat tarvitsemasi tuotteet aina tarvitessasi niitä helposti vaikka suoraan kotiovellesi. Sinun ei tarvitse huolehtia niiden huollosta tai säilytyksestä vaan voit keskittyä olennaiseen.

Vuokraaminen on myös edullista. Sinun ei tarvitse sitoa suuria summia tavaroihin, joita käytät vain harvoin. Käytössäsi ovat huippulaatuiset ja uusimmat välineet aina kun niitä tarvitset. Lisäksi säästyt huollosta, puhdistuksesta ja tuotteiden säilytyksestä aiheutuvista kustannuksista.

 

TARVITSEEKO MINUN PUHDISTAA TUOTE ENNEN PALAUTUSTA?

Tuote tulee palauttaa vastaavassa kunnossa kuin se on toimitettu pois lukien normaali kuluminen tavanomaisessa käytössä.

 

TUOTE RIKKOUTUU KÄYTÖSSÄ, MITÄ TEEN?

Ilmoita rikkoontumisesta välittömästi asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@liizi.fi tai puhelimitse 044 700 7758. Teemme parhaamme, jotta löydämme ratkaisun ongelmaan.

 

ONKO TUOTE VARMASTI SAATAVILLA?

Tuotteen saatavuus päivittyy reaaliaikaisesti tuotesivulla näkyvään kalenteriin ja sen voi varata ainoastaan vapaina aikoina. Epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@liizi.fi tai puhelimitse 044 700 7758.

 

ONKO TUOTTEILLA VAKUUTUSTA?

Vuokraaja on vastuussa tuotteista vuokra-ajan aikana ja vastaa itse niiden vakuutusturvasta.

 

ETSIMÄÄNI TUOTETTA EI OLE VALIKOIMASSANNE. VOINKO EHDOTTAA TUOTTEEN OTTAMISTA VALIKOIMAAN?

Kyllä, voit ehdottaa uutta tuotetta esimerkiksi yhteydenottolomakkeen kautta tai soittamalla meille numeroon 044 700 7758.

 

MISTÄ TIEDÄN, ETTÄ VUOKRAAMANI TUOTE ON HYVÄKUNTOINEN?

Tarkistamme ja puhdistamme tuotteet jokaisen käyttökerran jälkeen. Päivitämme tuotteita jatkuvasti, mikä takaa kaikkien tuotteiden hyvän kunnon.

 

HALUAISIN JATKAA VUOKRA-AIKAA, MITÄ TEEN?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@liizi.fi tai puhelimitse 044 700 7758. Vuokra-ajan jatkaminen on mahdollista, mikäli tuotteen varaustilanne sen sallii.

 

VUOKRAAMANI TUOTE ON RIKKI. MITä TEEN?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@liizi.fi tai puhelimitse 044 700 7758. Mikäli vuokratuote on esimerkiksi rikkoutunut Postin kuljetuksessa tai tuotteeseen tulee tekninen vika kesken käytön, ota yhteyttä meihin niin hoidamme asian kuntoon. 

 

HALUAISIN OSTAA VUOKRAAMANI TUOTTEET OMAKSENI, MITÄ TEEN?

Osa vuokraamistamme tuotteista on mahdollista ostaa omaksi tuotesivulla olevan osta-painikkeen kautta. Mikäli olet vuokrannut tuotteet ja haluat ostaa sen omaksesi ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@liizi.fi tai puhelimitse 044 700 7758. Valitettavasti emme voi taata mahdollisuutta hankkia vuokratuotteita omaksesi emmekä hyvittää maksettua vuokrahintaa ostohinnassa.

 

VOINKO PALAUTTAA TUOTTEET ENNEN VUOKRA-AJAN PÄÄTTYMISTÄ?

Kyllä, voit palauttaa tuotteen milloin tahansa vuokra-ajan aikana. Tuote tulee palauttaa noutopisteeseemme arkisin viimeistään klo 18 tai jättää Postin toimipaikkaan viimeistään viimeisenä vuokrapäivänä klo 16.00. Valitettavasti emme voi hyvittää käyttämätöntä vuokra-aikaa.

 

VUOKRAAMANI TUOTE EI SOVELLU KÄYTTÖÖNI. VOINKO PALAUTTAA VUOKRATUOTTEEN JA SAADA VUOKRAHINNAN TAKAISIN?

Emme valitettavasti pysty palauttamaan rahoja ennen vuokra-ajan päättymistä palautettavista tuotteista. Mikäli haluat tutustua tuotteeseen noutopisteessämme ennen vuokrausta, on se mahdollista sopimalla asiasta etukäteen. Ota yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse sopiaksesi ajan tuotteisiin tutustumista varten.